Kymco to synonim bardzo dobrej jakości i niewygórowanej ceny. Czy Motocykl Zing II wpisuje się w to co do tej pory prezentowała marka?

Zing II to cruiser, który nie wygląda jakby miał pojemność ”tylko„ 125 ccm, co niewątpliwie dla niektórych będzie dużym plusem. Stylistyka maszyny nie powala. O ile linie motocykla są bardzo ciekawe to psują ją detale takie jak niedopracowane zegary. No cóż, nie można mieć wszystkiego.

Jak jeździ Zing? Bardzo dobrze. mimo sporej masy własnej motocykl prowadzi się wyśmienicie i kiedy już przyzwyczaicie się do typowo cruiserowej pozycji nie będziecie mieli problemu z opanowaniem tego jednośladu. Co ciekawe jednostka napędowa znajdująca się na pokładzie Zing II pozwala na rozpędzanie motocykla do około 120 km/h. Niestety by na zegarach zobaczyć taką wartość będziecie potrzebowali bardzo długiej prostej by się rozpędzić i jeszcze wyhamować.

Jednak mimo pewnych wad jakimi obarczona jest ta konstrukcja Zing jest bardzo ciekawą propozycja dla miłośników cruiserów, szczególnie w tej klasie cenowej!

Dane techniczne Kymco Zing II:

Wymiary [dł./szer./wys. (mm)]: 2183/775/1055

Wysokość kanapy (mm): 680

Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg): 152

Silnik: 4-suw

Poj. skokowa (ccm): 125

System chłodzenia: powietrze

Układ zasilania: gaźnik

Moc (KM): 11,6

Max. moment obr. (Nm): 9,3

Zbiornik paliwa (L): 14

Przeniesienie napędu: skrzynia manualna

Rozmiar opon przód: 3.0-18

Rozmiar opon tył: 130/90-15

System hamulcowy – typ (przód/tył): tarcza / bęben

Układ hamulcowy – średnica (mm): 276 / 140

Cena: 10 500 zł

Więcej o motocyklach, skuterach i motorowerach znajdziecie na www.Skuterowo.com oraz na YouTube Skuterowo.com.

KOMENTARZE