fbpx

Do tej pory silnik o pojemności 125 ccm montowano w modelu People S. Model One 125i to zupełnie nowa konstrukcja.

Funkcjonalność w mieście

Kymco People One 125i | Rywal autobusu

Inżynierowie dopilnowali, by materiały i montaż skutera były na najwyższym poziomie. Na funkcjonalność również nie można narzekać. Skuter toczy się na kołach o dużej średnicy (przód – 16 cali, tył – 14 cali), co sprawia, że choć w schowku pod kanapą można wiele zmieścić, to kasku nijak nie wciśniemy. Ale w People’u jest seryjnie montowany kufer! Szkoda, że w panelu przednim nie znajdziemy małego schowka na drobiazgi, jak to było w wersji S (jedynie haczyk na torbę z zakupami).

Kymco – serce jak dzwon

Kymco People One 125i | Rywal autobusu

People 125 One jest napędzany prostym, dwuzaworowym czterosuwem z wtryskiem paliwa, chłodzonym powietrzem i osiągającym 9,5 KM. Małolitrażowy, niewysilony silnik gwarantuje dużą trwałość i niskie spalanie. W ruchu miejskim mała z pozoru moc okazała się wystarczająca. Smukła sylwetka umożliwia przeciskanie się i parkowanie tam, gdzie inni nie dadzą rady.

People One – dla każdego

Kymco People One 125i | Rywal autobusu

Komfort podczas jazdy jest wysoki. Zawieszenie nie jest ani za twarde, ani za miękkie. Pozwala na szybką jazdę w zakrętach, natomiast na nierównościach dba, aby wnętrzności jeźdźca nie zmieniły miejsca „postoju”. Pozycja za kierownicą jest wygodna. Nawet po długotrwałej jeździe kończyny nie drętwieją i nie boli część ciała na końcu pleców. Kierownica, nawet przy pełnym skręcie, nie zahacza o nogi.

Skuterowa ekonomia

Kymco People One 125i | Rywal autobusu

Bonusem jest spalanie. Jeśli jedziemy delikatnie, skuterowi wystarcza niewiele ponad 2 l/100 km. Jeśli dynamicznie – potrzeba o ok. 0,8 litra więcej. Ten fakt oraz inne cechy skutera sprawiają, że to idealny pojazd do miasta, który pod każdym względem może konkurować z komunikacją miejską.

Dane techniczne Kymco People One 125i

Kymco People One 125i | Rywal autobusu

SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: jednocylindrowy

Rozrząd: OHC, dwa zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 124,6 ccm

Średnica i skok tłoka: 52,4 mm i 57,8 mm

Stopień sprężania: 9,8: 1

Moc maksymalna: 7 kW (9,5 KM) przy 7500 obr./min

Moment obrotowy: 9,8 Nm przy 6000 obr./min

Zasilanie: wtrysk paliwa

Smarowanie: mokra miska olejowa

Rozruch: elektryczny

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: pasek klinowy

Sprzęgło: odśrodkowe

Skrzynia biegów: automatyczna CVT

Napęd tylnego koła: bezpośredni

PODWOZIE

Rama: rurowa, stalowa

Zawieszenie przednie: teleskopowe

Zawieszenie tylne u wahacz wleczony, dwa elementy resorująco-tłumiące z pięciostopniową regulacją twardości

Hamulec przedni: tarczowy, średnica 226 mm

Hamulec tylny: bębnowy, średnica 130 mm

Ogumienie przód i tył: 90/90-16 i 100/90-14

WYMIARY I MASY

Dł. i Szer.: 1985 i 680 mm

Wysokość siedzenia: 760 mm

Masa pojazdu: 113 kg (suchy)

KOMENTARZE