fbpx

W sierpniu Touratech przystąpił do reorganizacji finansowej, wprowadzając w życie niemieckie prawo upadłościowe. W ramach tej reorganizacji producent ograniczył ilość produktów z katalogu Touratech, aby poprawić wydajność produkcji. Firma również potrzebowała silnego inwestora, który miał pomóc w spłacie zadłużenia i zapewnić kapitał obrotowy, niezbędny dla dalszej działalności marki. Problemy firmy wzbudziły zainteresowanie inwestorów na całym […]

W sierpniu Touratech przystąpił do reorganizacji finansowej, wprowadzając w życie niemieckie prawo upadłościowe. W ramach tej reorganizacji producent ograniczył ilość produktów z katalogu Touratech, aby poprawić wydajność produkcji. Firma również potrzebowała silnego inwestora, który miał pomóc w spłacie zadłużenia i zapewnić kapitał obrotowy, niezbędny dla dalszej działalności marki.

Problemy firmy wzbudziły zainteresowanie inwestorów na całym świecie. Wyznaczony przez sąd zespół konsultantów przeprowadził szereg przetargów, wśród których znaleziono odpowiedniego inwestora.

Będą kontynuować plan niemieckiego producenta

Firma Happich GmbH planuje kontynuować obecny model biznesowy marki i za wszelką cenę uniknąć masowych zwolnień. Bez zmiany ma również wyglądać sieć importerów marki – ta jest bardzo rozbudowana. Produkty Touratech znajdziemy w 45 krajach świata!

reorganizacja finansowa marki

– powiedział Paul Guillien, CEO Touratech-USA

Oprócz wsparcia finansowego, Happich GmbH ma ogromną wiedzę z zakresu zarządzania produkcją i logistyką. Mamy nadzieję, że marce uda się odbudować swoją ekonomiczną pozycję na rynku, chociaż sytuacja, dotycząca upadłości właśnie marki Touratech, pokazuje jak niepewny w naszych czasach jest rynek motocyklowy.

KOMENTARZE