Organizator przygotował dla miłośników angielskich dwóch kółek wiele atrakcji. Dzięki firmom Karcher Polska i Motul Polska, każdy po przybyciu w piątek na miejsce, będzie mógł umyć swój motocykl za pomocą myjki ciśnieniowej i środków Motula. Załapie się także na gratisowe smarowanie łańcucha. Jeśli z braku czasu któryś z uczestników uzna, że nie może pokonać kilkuset […]

Organizator przygotował dla miłośników angielskich dwóch kółek wiele atrakcji. Dzięki firmom Karcher Polska i Motul Polska, każdy po przybyciu w piątek na miejsce, będzie mógł umyć swój motocykl za pomocą myjki ciśnieniowej i środków Motula. Załapie się także na gratisowe smarowanie łańcucha. Jeśli z braku czasu któryś z uczestników uzna, że nie może pokonać kilkuset kilometrów, aby dojechać na południe lub wrócić z imprezy, transportem jego motocykla zajmie się partner I Spotkania Klasycznych Triumphów – firma logistyczna CAT Cargo Logistics, która przetransportuje jego pojazd z dowolnego zakątka Polski. Dealer Triumpha w Krakowie i Bielsku-Białej – Eurorider ufunduje z kolei drobne upominki firmowe dla wszystkich uczestników.

Podczas sobotniego przejazdu w okolicach Lanckorony, Żywca, Szczyrku, Wisły i Bielska-Białej uczestnicy odwiedzą m.in. zaporę w Tresnej, Muzeum Motocykli Rdzawe Diamenty w Ustroniu, wjadą na Równicę oraz zajadą do bielskiej centrali Euroridera, gdzie zapoznają się z najnowszą ofertą swojej ulubionej marki. Wieczorem czeka ich biesiada w Hotelu Modrzewiówka, losowanie nagród ufundowanych przez sponsorów i partnerów imprezy oraz spotkanie z gościem specjalnym. Na niedzielę dzięki uprzejmości wójta Gminy Lanckorona zaplanowano postój na zabytkowym rynku w Lanckoronie, a potem przejazd na krakowski Kazimierz, gdzie uczestnicy zaparkują swoje Triumphy na terenie Muzeum Inżynierii Miejskiej. Trzydniowe spotkanie zakończy wspólny lunch na zabytkowej Barce zacumowanej nad Wisłą tuż przy Kładce Bernatka.

Program zlotu i wszystkie szczegóły informacyjne są dostępne na stronie: www.klasycznytriumph.pl. Profil FB: www.facebook.com/KlasyczneMotocykleTriumph

KOMENTARZE