fbpx
A password will be e-mailed to you.

Kawasaki przygotowało nową wersję Z1000SX na 2014. Model został ulepszony i bogato  wyposażony.

Wśród dostępnych na rynku pojazdów z segmentu ”Sport-Touring„ na zbliżający się sezon 2014 Kawasaki przygotowało odświeżoną wersję modelu Z1000SX. Nowy model charakteryzuje się wieloma praktycznymi rozwiązaniami oraz zaawansowaną technologią zastosowaną w zmodernizowanym motocyklu.


REKLAMA

Stworzony dla kierowców preferujących sportową jazdę, lecz poszukujących motocykla turystycznego, nowy Z1000SX odpowiada na ich wyszukane potrzeby. Najważniejszą cechą nowego modelu są zintegrowane kufry boczne w kolorze motocykla dostępne w wyposażeniu standardowym. Każdy z kufrów ma pojemność 28 litrów dzięki czemu swobodnie mieści kask integralny. Wtopione w linię motocykla kufry boczne sprawiają, że w najszerszym punkcie pojazd nie przekracza 925mm. Nowatorski system mocowania kufrów pozwala na szybki montaż a po ich zdjęciu stylistyka motocykla jest zachowana przez co jednoślad nie traci na swojej atrakcyjności. Dodatkowym udogodnieniem jest system jednego kluczyka który obsługuje wszystkie zamki w pojeździe.

Wśród udoskonaleń wpływających na biezpieczeństwo kierowcy, nowy model został wyposażony w najbardziej zaawansowany system elektroniczne kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control). Charakteryzuje się on trzema trybami pracy; jazda sportowa, jazda na śliskiej nawierzchni oraz jazda z pasażerem. Ponadto zastosowanie ograniczenia mocy pozwala osiągnąć 7 ustawień trybów jazdy.

Zawieszenie w nowym Kawasaki Z1000SX jest w pełni regulowane, średnica goleni przedniego widelca wynosi 41mm. Nowe przednie zaciski zamontowane radialnie dostarcza firma Tokico, a skuteczność hamowania wersji wyposażonej w ABS porównywalna jest z maszynami z segmentu ”Supersport„. Tylne zawieszenie wyposażone jest w łatwo dostępną regulację pracy amortyzatora. Pozwala to na szybkie i sprawne dostosowanie twardości zawieszenia do charakterystyki jazdy z bagażem oraz pasażerem.


REKLAMA



REKLAMA


Przekonstruowany system dolotowy zapewnia charakterystyczny dla Z1000SX dźwięk pracy silnika podczas przyspieszania.

Pan Yasushi Kawakami, Dyrektor Zarządzający Kawasaki Motors Europe, wyraził swoje uznanie dla najświeższej wersji Kawasaki Z1000SX:

”Swoją wszechstronnością nowy Z1000SX zjednał sobie fanów zarówno motocykli sportowych jak i turystycznych. Jestem przekonany, że szeroki wachlarz ulepszeń przygotowanych na nadchodzący sezon umocni pozycję tego modelu w segmencie sports/touring.„

KOMENTARZE

REKLAMA