fbpx

Harley-Davidson ma nową propozycję dla samotnych jeźdźców: to bobber Street Bob w limitowanej wersji Special Edition, który będzie sprzedawany tylko na wybranych rynkach w Europie, na Bliskim Wschodzie i częściowo w Afryce.

Bobber Bob

Harley-Davidson Street Bob Special Edition


REKLAMA

Bobber w najczystszej formie to rama, silnik, zbiornik paliwa i dwa koła – dokładnie to, co w motocyklu jest niezbędne. Street Bob Special Edition wykracza poza tę definicję, jest bobberem stuningowanym, produktem programu fabrycznego tuningu Harley-Davidson Factory Customization. Ściśle limitowana seria gwarantuje, że właściciele tych motocykli będą należeć do ekskluzywnego klubu.

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Street Bob Special EditionFot. Harley-Davidson

Minimalizm

Harley-Davidson Street Bob Special Edition

Street Bob, to surowy motocykl z rodziny Dyna. Jego sercem jest charakterystyczny, mocny silnik V2. Maszynę cechuje prosta, przykuwająca uwagę stylistyka, której towarzyszy tylko niezbędne wyposażenie. Podcięty tylny błotnik z widocznymi wspornikami, zintegrowanymi światłami stopu, pozycyjnymi i kierunkowskazami zapewnia minimalistyczną, typową dla bobberów stylizację.

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Street Bob Special EditionFot. Harley-Davidson

Czerwone obręcze

Harley-Davidson Street Bob Special Edition

Nowy Street Bob Special Edition ulepszono, wyposażając go w silnik o pojemności 1690 ccm o charakterystycznym brzmieniu motocykli Harley, wyposażony w elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa ESPFI i zapewniający moment obrotowy 130 Nm. Maszyna jest ozdobiona oryginalnym dwubarwnym malowaniem i szprychowymi kołami z rzucającymi się w oczy czerwonymi obręczami, które sprawiają, że motocykl wyróżnia się także wyglądem. W standardowym wyposażeniu motocykla jest system ABS.

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Street Bob Special EditionFot. Harley-Davidson

Wygląd najważniejszy

Harley-Davidson Street Bob Special Edition

– W przypadku modelu Street Bob zawsze skupiamy się na wyglądzie – mówi Tony Pink, kierownik ds. stylizacji Harley-Davidson. – Ten motocykl jest stworzony dla tych, którzy wybraliby samochód muscle car z największym silnikiem, ale bez systemu audio. W ramach liftingu oczyściliśmy tylny błotnik, pozbyliśmy się profilu na osłonie akumulatora oraz zastosowaliśmy klasyczną, owalną pokrywę filtra powietrza. Naszym celem było zbudowanie motocykla Big Twin, który klient będzie uważał za własną kreację.

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Street Bob Special EditionFot. Harley-Davidson

Motocykl dla singla

Harley-Davidson Street Bob Special Edition

Charakterystyczne elementy definiujące model Street Bob są zachowane w wersji Special Edition – pojedyncze siedzenie, podcięty tylny błotnik i wyższa kierownica dają temu motocyklowi ten niepowtarzalny profil. Nowa stylizacja zawiera między innymi lakierowany na czarno silnik Twin Cam 103 z polerowanymi akcentami i lakierowane na czarno dolne golenie widelca.

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Street Bob Special EditionFot. Harley-Davidson

Chromu tyle, ile trzeba

Harley-Davidson Street Bob Special Edition

Harley-Davidson Street Bob Special Edition wyposażony jest w kierownicę typu mini ape-hanger ze stali nierdzewnej i prowadzonymi wewnątrz przewodami, zbiornik paliwa typu Fat Bob o pojemności 17,8 l, centralnie montowane podnóżki, opony Michelin Scorcher: 100/90B-19 57H przód, 160/70B-17 73V tył oraz chromowany wydech z dwoma tłumikami jeden za drugim.

Fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Street Bob Special EditionFot. Harley-Davidson

Zobacz także:

Harley-Davidson XL 1200V Seventy-Two kontra XL 1200X Forty-Eight

Fot. Agencja Świderek

Harley DavidsonFot. Agencja Świderek

Harley-Davidson na rok 2013 | Street Bob

Fot. Harley-Davidson

Street Bob model 2013Fot. Harley-Davidson

KOMENTARZE


REKLAMA