fbpx

Fabryczne sety podnóżka bez względu na model motocykla są kompromisem pomiędzy wygodą, prześwitem w złożeniu oraz odpowiednią ergonomią dla statystycznego kierowcy. W przypadku, kiedy nasz styl jazdy lub gabaryt ciała odbiega od standardu, idealnym rozwiązaniem będzie personalizacja pojazdu.

Oczywiście indywidualne preferencje w zależności od umiejętności, wzrostu, masy czy sposobu jazdy będą różne, dlatego ergonomia i umieszczenie setów powinno odbywać się indywidualnie pod każdego kierowcę. Rozwiązania problemu są dwa. Kompleksowym jest zakup sportowych setów z homologacją drogową ale to generuje koszty i za sprawą braku wkładek gumowych tłumiących wibracje powoduje spadek komfortu. Najlepszym rozwiązaniem jest zakup znacznie tańszych płyt mocujących fabryczne sety, oferowanych przez TRW.


REKLAMA

Komfort i wygoda

Dzięki nim oryginalne sety można przesunąć dalej do tyłu, do góry lub też w dół poprawiając ergonomię, lub prześwit nie tracąc nic z tłumienia wibracji. Płyty posiadają homologację (TÜV); zostały wyfrezowanie z aluminium metodą CNC co umożliwia uzyskanie niezwykle precyzyjnego kształtu.

W zależności od modelu motocykla, są dostępne w kolorze czarnym lub srebrnym i posiadają trzy lub cztery rzędy otworów. Możliwość zmiany ustawienia podnóżka pozwala na uzyskanie wygodnej lub sportowej pozycji siedzenia z wykorzystaniem oryginalnego setu podnóżka a zakres regulacji wynosi odpowiednio: 26-46 mm w tył, 25 mm w górę oraz w dół do 10 mm.

Uwaga! W przypadku niektórych modeli przy skrajnie cofniętych podnóżkach może zajść konieczność użycia adaptera do przedłużania drążka skrzyni biegów oraz zmiany umiejscowienia zbiorniczka z płynem hamulcowym. Produkt w całości wyprodukowano w Niemczech.

KOMENTARZE

REKLAMA

Polecane artykuły
Ronnie Mac się nie patyczkuje. Mówi, co myśli i robi,…
Odpowiedni dobór kasku motocyklowego to sprawa niezwykle skomplikowana i wymagająca…