fbpx
A password will be e-mailed to you.

Koniec oczekiwania. Ducati Scrambler nareszcie opuścił żółty kontener i znalazł się w pełni świateł na targach Intermot w Kolonii.

Nowy Ducati Scrambler promowany jest zabawną animacją „Franco and Elvira Story”, nawiązującą do Scramblera, którego Ducati produkowało ponad 30 lat temu, i do reklam, w których wzięli udział pracownicy firmy – kierowca testowy Franco i pracownica biurowa Elvira.

Advertisement

Dotychczas nowy Scrambler był pilnie strzeżony i pokazywany najpierw pracownikom firmy, potem tylko uczestnikom World Ducati Week, gdzie przy wejściu do kontenera trzeba było oddać w depozyt wszystko, co służy do rejestracji obrazu. Teraz wreszcie możemy już go zaprezentować i to od razu w kilku wersjach.

Ambicją Ducati było bowiem stworzenie motocykla, który zaspokajałby potrzeby i oczekiwania różnych klientów.

Fot. Ducati

Dlatego oprócz wersji „podstawowej” nazwanej Scrambler Icon mamy do wyboru trzy inne:

Fot. Ducati

Urban Enduro z zielonym malowaniem, dla entuzjastów stylu enduro, gotowy zarówno do jazdy po mieście, jak i po podmiejskich drogach gruntowych;

Fot. Ducati

Advertisement

Full Throttle przeznaczony dla tych, którzy lubią się ścigać i chcą wycisnąć z motocykla „ile fabryka dała”;

Fot. Ducati

i wreszcie Classic, który ma się spodobać motocyklistom ceniącym szczegóły i wygląd najbardziej nawiązujące do lat 70. ubiegłego wieku (kiedy produkowano poprzedniego Scramblera), a jednocześnie chcącym jeździć nowoczesną, komfortową maszyną.

Jednak Ducati bardzo mocno podkreśla, że nowy Scrambler nie jest motocyklem w stylu retro, lecz tylko nawiązuje do modelu sprzed trzydziestu lat.

Ducati Scrambler napędzany jest dwucylindrowym silnikiem widlastym o pojemności 803 ccm. Ta jednostka generuje 75 KM przy 8250 obr./min., a maksymalny moment obrotowy 68 Nm uzyskuje już przy 5750 obrotach.

Wszystkie wersje Scramblera mają być znakomitą podstawą do indywidualnych przeróbek. Ducati zapowiada, że już wkrótce zaoferuje szeroką gamę akcesoriów.

KOMENTARZE