Każdy kto miał okazję przejechać się którymś modelem z serii CB(R)500 wie, że naprawdę ciężko o bardziej uniwersalny motocykl. Teraz rio Hondy (CB500F, CBR500R i CB500X), będzie dostępne w Europie w trzech nowych wariantach kolorystycznych. Japońskie pięćsetki pojawiły się na rynku w sezonie 2013, a ich sukces sprzedażowy oparty jest głównie na uniwersalności tych motocykli […]

Każdy kto miał okazję przejechać się którymś modelem z serii CB(R)500 wie, że naprawdę ciężko o bardziej uniwersalny motocykl. Teraz rio Hondy (CB500F, CBR500R i CB500X), będzie dostępne w Europie w trzech nowych wariantach kolorystycznych.

Japońskie pięćsetki pojawiły się na rynku w sezonie 2013, a ich sukces sprzedażowy oparty jest głównie na uniwersalności tych motocykli i przystępności dla świeżo upieczonych kierowców. Właśnie dlatego dwucylindrowe motocykle Hondy często padają wyborem młodych kierowców. Od wprowadzenia do sprzedaży, Honda sprzedała już ponad 90 tysięcy motocykli z serii CB/CBR 500. Od teraz te motocykle będą dostępne w nowych grafikach o opcjach kolorystycznych i z homologacją EURO5.

Nowa kolorystyka motocykli Hondy

Naked – CB500F – otrzymuje dwa nowe, jaskrawe lakiery: Candy Caribbean Blue Sea i Candy Moon Glow Yellow, a sportowy CBR500R zyska na atrakcyjności dzięki nowej, rzucającej się w oczy grafice i oznakowaniom, które podkreślą jego wyścigowe dziedzictwo. 2021 Honda CB500F

2021 Honda CB500F

Z kolei Honda CB500X, reprezentująca klasę adventure, otrzyma czerwoną ramę pomocniczą w hołdzie dla modelu CRF1100L Africa Twin.

2021 Honda CB500X

Wszystkie trzy modele dostępne są również w wersji o maksymalnej mocy 35 kW, która pozwala korzystać z nich posiadaczom prawa jazdy kategorii A2. Motocykle spełniają też normę emisji EURO5, która od 1 stycznia 2020 roku wprowadziła znacznie surowsze wymogi w porównaniu z EURO4. Dotyczą one znacznej redukcji dozwolonego poziomu emisji tlenku węgla, zmniejszenia całkowitej emisji węglowodorów o ponad 40%, skuteczniejszego wykrywania przerw zapłonu oraz wprowadzenia limitu emisji cząstek stałych.

2021 Honda CBR500R

Od momentu wprowadzenia na rynek tria CB/CBR w 2013 roku, Honda sprzedała w Europie ponad 92 000 egzemplarzy tych motocykli. Około 48% wielkości tej sprzedaży przypadło na model CB500F, ok. 33% – na maszynę klasy adventure CB500X, a 18% – na przedstawiciela świata zdecydowanie bardziej sportowego CBR500R.

KOMENTARZE