fbpx
A password will be e-mailed to you.

Harley się odmładza i prezentuje wyjątkową kampanię reklamową „RollYourOwn”, która ma za zadanie uświadomić motocyklistom, że nie ma typowego ?harleyowca?

Filmik, który jest częścią nowej kampanii HD pokazuje jak różni ludzie jeżdżą na maszynach z amerykańskiej stajni. Przybliża też specyficzny, indywidualny styl życia i samej jazdy. ”Nowa reklama pokazuje, że nie ma jednego sposobu jazdy na Harley’u. Jest o kierowcach, z których każdy sam definiuje swoją niezależność i podejście, czy to poprzez jazdę na torze dirt track, czy też ślizgając się na lodzie na zakrętach„ – mówi Dino Bernacchi dyrektor marketingu HD na USA.


REKLAMA

Harley-Davidson za wszelką cenę chce przyciągnąć nowych, młodszych klientów i zerwać z wizerunkiem starszego motocyklisty z brodą i wielkim brzuchem na jednaj z maszyn marki. Patrząc na przygotowaną kampanię stwierdzamy, że może im się to udać!


REKLAMA



REKLAMA


KOMENTARZE


REKLAMA