fbpx
A password will be e-mailed to you.

Przez ostatnią dekadę opona D803 zapewniała doskonałą przyczepność w trudnych warunkach jazdy, w tym na mokrych i błotnistych nawierzchniach. Wyróżniała się również możliwością jazdy przy bardzo niskim ciśnieniu i oferowała dobrą ochronę obręczy. Opierając się na tych osiągnięciach, Dunlop zwrócił się do entuzjastów jazdy trialowej i producentów motocykli z prośbą o pomoc przy stworzeniu D803 […]

Przez ostatnią dekadę opona D803 zapewniała doskonałą przyczepność w trudnych warunkach jazdy, w tym na mokrych i błotnistych nawierzchniach. Wyróżniała się również możliwością jazdy przy bardzo niskim ciśnieniu i oferowała dobrą ochronę obręczy.

Opierając się na tych osiągnięciach, Dunlop zwrócił się do entuzjastów jazdy trialowej i producentów motocykli z prośbą o pomoc przy stworzeniu D803 GP. Model ten charakteryzuje się unowocześnioną konstrukcją bieżnika i nową mieszanką o wysokiej zawartości krzemionki, co zwiększa przewidywalność i kontrolę prowadzenia oraz przyczepność w zakrętach w każdych warunkach jazdy. Opona D803 GP wyróżnia się ponadto lepszą przyczepnością na mokrej i błotnistej nawierzchni w szerokim zakresie temperatur, zaczynając już od bardzo niskich.

”Z dumą wprowadzamy na rynek oponę D803 GP, która czerpie z sukcesów D803. Przeanalizowaliśmy informacje pozyskane od tych, którzy na co dzień pracują z oponami i na nich jeżdżą. Naszym celem było stworzenie opony, która zapewni zawodnikom trialowym dobrą kontrolę w jeszcze szerszym zakresie warunków jazdy„ -?powiedział Andy Marfleet, menedżer marketingu Dunlop Motorcycle w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Dane o produkcie:


REKLAMA



REKLAMA


Przód 80/100 ? 21 51M TT Kod produktu 634414

Tył 120/100 R18 68M TL Kod produktu 634413

KOMENTARZE

REKLAMA