Motocykl nieklasyfikowany REKLAMA Niby to enduro, choć zupełnie nie terenowe, niby supermoto, choć trochę przyciężkie, niby sport, jednak trochę za wysoki i odrobinę „turysta”, choć niezbyt pakowny. Duch Ducati Multistrada rozbudza wyobraźnię. Jest wygodna, szybka, niezwykle skuteczna, bez wątpienia turystyczna i, co nie jest bez znaczenia, ma w sobie ducha Ducati, dziedzictwo marki i styl […]

Motocykl nieklasyfikowany

Multistrada potrafi uwodzić, ale też - jak nawet najlepsza kochanka - potrafi irytować.


REKLAMA

Niby to enduro, choć zupełnie nie terenowe, niby supermoto, choć trochę przyciężkie, niby sport, jednak trochę za wysoki i odrobinę „turysta”, choć niezbyt pakowny.

Duch Ducati

Multistrada

Multistrada rozbudza wyobraźnię. Jest wygodna, szybka, niezwykle skuteczna, bez wątpienia turystyczna i, co nie jest bez znaczenia, ma w sobie ducha Ducati, dziedzictwo marki i styl motocykli z Bolonii.

Granturismo

Multistrada

Ducati poszerzyło paletę oferowanych wariantów tego modelu. Większy nacisk położono na turystykę, dodając do oferty wersję Granturismo, z bocznymi kuframi o większej pojemności.

Oszczędniejsza jazda

Multistrada

Według zapewnień firmy, przy 90 km/h Multistrada 2013 zadowala się o 10% mniejszą dawką benzyny niż poprzednia wersja.

150 koni i 6 litrów na setkę

Multistrada

Podczas testów, jakie odbyły się na północy Hiszpanii, komputer pokładowy pokazywał (przy wcale nieoszczędnym trybie jazdy) zużycie rzędu 6,1 l benzyny na 100 km. Przy stupięćdziesięciokonnym silniku nie wydaje się to wysoką wartością

Elektroniczne sterowanie

Multistrada

Ponieważ ponaddwustukilometrowa przejażdżka wokół Bilbao miała turystyczny charakter, na początek ustawiam tryb Touring. Oznacza to pełną moc, ale delikatniejszy przebieg krzywych momentu i mocy oraz ustawienie kontroli trakcji na poziomie piątym (w ośmiostopniowej skali), a ABS na trzecim (maksimum bezpieczeństwa i stabilności).

Z włoską fantazją

Multistrada

Multistrada to nowoczesny, nafaszerowany nowinkami technicznymi i elektroniką pojazd. Na szczęście pozostało w nim wiele z włoskiej fantazji i kierujący Multistradą nie będzie miał poczucia, że jest uczestnikiem gry komputerowej.

Cały artykuł w najnowszym 11/2012 numerze Świata Motocykli. Do nabycia w dobrych punktach sprzedaży prasy lub w E-kiosku.

ZOBACZ TAKŻE:

Ducati Monster 796 | Schizofrenia paranoidalna

Ducati Monster 796 | Schizofrenia paranoidalna

 

Fot. Agencja Świderek

Ducati Monster 796Fot. Agencja Świderek

 

Motocykl i moda, czyli Ducati i Diesel

Motocykl i moda, czyli Ducati i Diesel

 

Fot. Ducati

Ducati zaprojektowany przez Renzo RossoFot. Ducati

KOMENTARZE

REKLAMA