O Hondzie CBR 650R przeczytacie więcej w głębi numeru, a jeśli chcecie obejrzeć tę nowość z bliska, macie szansę zrobić to już teraz, bowiem rozpoczęła się druga runda objazdu nowości japońskiej marki po Polsce.

Zgodnie z zapowiedzią z lutego, w marcu Honda obok CBR 650R chwali się też modelem CB 500X. Program objazdu przygotowanego wraz z siecią dealerską i zaplanowanego na 1-19 marca objął 13 miast. Pierwsze, marcowe terminy mijają wraz z naszym ukazaniem się w sprzedaży.

Do 5 marca przewidziano ekspozycję w Gdańsku (Pomirski), Lublinie (Sokół LCM), Poznaniu (Motopoint i Karlik), Tychach (Dos Toros), Łodzi (Profi) i Częstochowie (Moto Hoker). Od 8 do 12 marca zapraszają dilerzy w Warszawie (MCS, AutoWitolin, Honda Plaza), Siedlcach (Wyszomirski), Krakowie (Arher) i Wrocławiu (D&D i RPM Motocykle). Objazd będzie się kończyć w Olsztynie (Daszuta), Szczecinie (Głuchy) i Świdnicy (Grudziński).
Wystarczy odwiedzić dilera Hondy, by poczuć się trochę jak Simpson na testach CBR 650R!

Następca doskonały

CBR650R zastępuje w ofercie Hondy model CBR650F. Jako wyprawkę motocykl otrzymał nową, agresywną stylistykę i bardziej wyścigową pozycję kierowcy, co jest zapowiedzią bogatszych sportowych wrażeń z jazdy motocyklem. W czterocylindrowym silniku o pojemności 650 cm3 podwyższono obroty maksymalne, zwiększono maksymalną moc i maksymalny moment obrotowy, wprowadzono system kontroli momentu obrotowego Honda (HSTC) oraz dodano sprzęgło antyhoppingowe.

2019 CBR650R

Obniżenie masy motocykla o 6 kg oznacza wzrost stosunku mocy do masy o 8%. Nowością jest także odwrócony widelec Showa SFF o średnicy 41 mm, promieniowo mocowane czterotłoczkowe zaciski hamulcowe i zupełnie nowy zespół wskaźników. Dostępna będzie również wersja o mocy 35 kW dla kierowców z kategorią prawa jazdy A2.

CB500X, kompaktowy motocykl Hondy klasy adventure

Sprzęt ten stał się całkowicie dojrzałą konstrukcją, z nowym, zachęcającym do jazdy terenowej stylem i usprawnioną ochroną przed wiatrem, z większymi skokami zawieszeń, 19-calowym przednim kołem i ze stożkową kierownicą. Jego żywo reagujący dwucylindrowy silnik zyskał większą moc i moment obrotowy na niskich i średnich obrotach, dodano też sprzęgło antyhoppingowe. Nowy zestaw wskaźników LCD i kierunkowskazy LED stanowią konsekwentne dopełnienie zmian.

[dd-parallax img=”https://swiatmotocykli.pl/wp-content/uploads/2019/02/155874_2019_CB500X-1.jpg” height=”700″ speed=”2″ z-index=”0″ position=”left” offset=”false”][/dd-parallax]

KOMENTARZE