fbpx
A password will be e-mailed to you.

Zespół STORM Eindhoven potrzebuje ogumienia, które sprosta najbardziej wymagającym warunkom drogowym w każdym zakątku globu. Z tego powodu ekipa zdecydowała się wyposażyć swój motocykl w najnowsze opony Dunlop klasy Sport Touring – RoadSmart III. Jednym z kluczowych aspektów mających wpływ na decyzję uczestników wyprawy były testy potwierdzające wydłużone aż o 82% potencjalne przebiegi przedniej opony […]

Zespół STORM Eindhoven potrzebuje ogumienia, które sprosta najbardziej wymagającym warunkom drogowym w każdym zakątku globu. Z tego powodu ekipa zdecydowała się wyposażyć swój motocykl w najnowsze opony Dunlop klasy Sport Touring – RoadSmart III. Jednym z kluczowych aspektów mających wpływ na decyzję uczestników wyprawy były testy potwierdzające wydłużone aż o 82% potencjalne przebiegi przedniej opony w porównaniu ze średnią czołowych konkurentów.

To właśnie trwałość ogumienia jest kluczowym czynnikiem w projekcie naukowym, podczas którego motocykliści STORM pokonają łącznie ponad 26 tys. kilometrów po najtrudniejszych drogach Europy, Azji oraz Ameryki Północnej.

STORM Pulse nazywany jest ‚Teslą wśród motocykli’. Innowacyjny, modularny zestaw akumulatorów umożliwia ich wymianę w ciągu zaledwie kilku minut. Podczas krótkich podróży wykorzystywana jest jedynie część zestawu akumulatorów, dzięki czemu motocykl staje się lżejszy i jeszcze łatwiejszy w prowadzeniu.

Kolejnym powodem, dla którego zespół wybrał opony Dunlop RoadSmart III jest to, że tylna opona w rozmiarze 190/55ZR17 została zaprojektowana w dwóch wersjach: GT i SP (Sport). To rozwiązanie pozwala motocyklistom dopasować ją do indywidualnych parametrów ich pojazdu. Zespół STORM zdecydował się na wersję GT, ponieważ pasuje ona do bardzo wysokiego momentu obrotowego i wymagań w zakresie trakcji, jakie stawia układ napędowy oferujący 240 Nm.


REKLAMA



REKLAMA


Andy Marfleet, menedżer marketingu Dunlop Europe Moto, jest dumny z faktu, że zespół STORM Eindhoven wybrał opony Dunlopa: ”Testy wykazały, że RoadSmart III wyróżnia się najlepszą w klasie przyczepnością i właściwościami jezdnymi na suchej nawierzchni, przy jednoczesnym ogromnym postępie w zakresie wydłużenia przebiegów. Pokonanie trasy liczącej 26 tys. kilometrów na maszynie posiadającej tak wysoki moment obrotowy wymaga optymalnej stabilności, trakcji i trwałości. Nasza opona została zaprojektowana właśnie dla takich wyzwań„.

KOMENTARZE

REKLAMA