Indian Scout uzyskał imponujący wynik 206,71 km/h na odcinku 1,33 mili. Jedynym elementem, jaki poddano modyfikacji, była kierownica, którą wymieniono na bardziej odpowiednią do takiej jazdy. Ten sam motocykl w przyszłości zostanie poddany tuningowi przez fabrycznych inżynierów. Ciekawe, ile wtedy poleci? Indian Chief „Elnora” został poddany nieznacznym przeróbkom: zmieniono filtr powietrza na akcesoryjny, wymieniono tłumik na akcesoryjny układ […]

Indian Scout uzyskał imponujący wynik 206,71 km/h na odcinku 1,33 mili. Jedynym elementem, jaki poddano modyfikacji, była kierownica, którą wymieniono na bardziej odpowiednią do takiej jazdy. Ten sam motocykl w przyszłości zostanie poddany tuningowi przez fabrycznych inżynierów. Ciekawe, ile wtedy poleci?

Indian Chief „Elnora” został poddany nieznacznym przeróbkom: zmieniono filtr powietrza na akcesoryjny, wymieniono tłumik na akcesoryjny układ 2 w 1, zmieniono 17-calowe koła na wyścigowych oponach, zmieniono umiejscowienie podnóżków i obniżono kierownicę. 

„Elnora” używa nie zmodyfikowanego silnika Thunder Stroke 111, włącznie z fabrycznym pasem napędowym.  Wynik, jaki uzyskał Chief „Elnora” to 209,58 km/h. Jak na cruisery to zupełnie przyzwoite osiągi!

Więcej szczegółów z tej imprezy znajdziecie  tutaj:

http://www.motorcycle-usa.com/744/19513/Motorcycle-Article/Indians-Run-at-El-Mirage–2015-Scout-Hits-128.aspx

KOMENTARZE