fbpx
A password will be e-mailed to you.

Lata produkcji: 1938-40 SilnikREKLAMA Typ: czterosuwowy, górnozaworowy, Układ cylindrów: jednocylindrowy, chłodzony powietrzem Pojemność skokowa: 342 ccm Średnica x skok cylindra: 69×92 mm Stopień sprężania: 1:6 Moc maksymalna: 18 KM przy 5000 obr./min. Moc z litra pojemności: 46,5 KM Zasilanie: gaźnik Amal M 76/444 Instalacja elektryczna: Noris MLZ 6/30/45 Przeniesienie napędu Sprzęgło: wielotarczowe w kąpieli olejowej […]

Lata produkcji: 1938-40

Silnik


REKLAMA

Typ: czterosuwowy, górnozaworowy,
Układ cylindrów: jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa: 342 ccm
Średnica x skok cylindra: 69×92 mm
Stopień sprężania: 1:6
Moc maksymalna: 18 KM przy 5000 obr./min.
Moc z litra pojemności: 46,5 KM
Zasilanie: gaźnik Amal M 76/444
Instalacja elektryczna: Noris MLZ 6/30/45

Przeniesienie napędu

Sprzęgło: wielotarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: czterobiegowa z dźwignią nożną
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

Podwozie

Rama: rurowa, otwarta
Zawieszenie przednie: trapez z elementami sprężystymi i tłumiącymi
Zawieszenie tylne: sztywne
Opony: 19×3,50
Hamulce: bębnowe

Wymiary i masy


REKLAMA



REKLAMA


Długość: 2160 mm
Wysokość: 1000 mm
Wysokość siedzenia: 710 mm
Szerokość: 780 mm
Rozstaw osi: 1390-1415 mm
Prześwit: 120 mm
Zbiornik paliwa: 14 l
Masa pojazdu: 145 kg

Dane eksploatacyjne:

Zużycie paliwa: 2,6 l/100 km
Prędkość maksymalna: 115-125 km/h
KOMENTARZE

REKLAMA