Silnik Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: jednocylindrowy z wałkiem wyrównoważającym Rozrząd: ohc 4 zawory Pojemność skokowa: 510,4 ccm Średnica x skok: 95 x 72 mm Stopień sprężania: 11:1 Moc maksymalna: b.d. Zasilanie: gaźnik Keihin MX FCR 39 Rozruch: elektryczny i nożny Zapłon: Kokusan Digital 4k-3b Akumulator: 12V 4Ah Przeniesienie napędu silnik-sprzęgło: koła zębate Sprzęgło: wielotarczowe […]

Silnik

Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: jednocylindrowy z wałkiem wyrównoważającym
Rozrząd: ohc 4 zawory
Pojemność skokowa: 510,4 ccm
Średnica x skok: 95 x 72 mm
Stopień sprężania: 11:1
Moc maksymalna: b.d.
Zasilanie: gaźnik Keihin MX FCR 39
Rozruch: elektryczny i nożny
Zapłon: Kokusan Digital 4k-3b
Akumulator: 12V 4Ah
Przeniesienie napędu silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów: 6-biegowa

Podwozie

Rama: stalowa, stal CrMo, z odkręcaną tylną częścią
Zawieszenie przednie: WP-USD 48 mm
Skok: 300 mm
Zawieszenie tylne: WP-PDS
Skok: 335 mm
Wahacz: z lekkich stopów
Hamulec przedni: Brembo dwutłoczkowy, tarcza 260 mm
Hamulec tylny: Brembo jednotłoczkowy, tarcza 220 mm

Opony przód/tył: 90/90-21″ Pirelli Scorpion Pro Fim/140/80-18″ Pirelli Scorpion Pro Fim

Zbiornik paliwa: 8,0 l

Wymiary i masy

Rozstaw osi: 1481 mm +/- 10 mm
Wysokość siedzenia: 925 mm
Prześwit: 380 mm
Masa (gotowy do jazdy bez paliwa): 113,8 kg
Cena 36 600 zł

Importer:

T.W. Consulting sp. z o.o.

30-198 Kraków, ul. Zakliki z Mydlnik 16

tel. (0-12) 623-26-80, faks (0-12) 623-26-81

KOMENTARZE