fbpx
A password will be e-mailed to you.

O ile GasGas zwolnił 1/3 pracowników i zaczyna wychodzić powoli na prostą, to w przypadku producenta zawieszeń nie jest tak kolorowo. Bowiem decyzja o całkowitym zaprzestaniu działalności jest prawie pewna. Wiadomo, że nastąpi to w niedalekiej przyszłości, jednak dokładnej daty nie znamy. Marka boryka się z kłopotami już od jakiegoś czasu. W lutym 2013 roku, […]

O ile GasGas zwolnił 1/3 pracowników i zaczyna wychodzić powoli na prostą, to w przypadku producenta zawieszeń nie jest tak kolorowo. Bowiem decyzja o całkowitym zaprzestaniu działalności jest prawie pewna. Wiadomo, że nastąpi to w niedalekiej przyszłości, jednak dokładnej daty nie znamy. Marka boryka się z kłopotami już od jakiegoś czasu. W lutym 2013 roku, zwolniono 40 osób, co jak widać nie pomogło w rozwiązaniu problemów.


REKLAMA

Firma została założona w 1949 roku przez braci Marzocchich we Włoszech, gdzie do 2007 roku produkowano zawieszenia. W 2008 roku, markę przejęła firma Teneco i przeniosła produkcję na Tajwan. Niestety nawet taka oszczędność nie uchroniła firmy przed upadkiem.


REKLAMA



REKLAMA


Z ich zawieszeń korzystały takie firmy jak MV Agusta, Beta, Aprilia, Bimota czy Husqvarna oraz wspomniany wcześniej GasGas. Mamy nadzieję, że jeszcze nie powiedziano ostatniego słowa w sprawie Włochów i uda im się uchronić przed likwidacją

KOMENTARZE

REKLAMA