fbpx
A password will be e-mailed to you.

BMW HP4 zbudowanym na bazie S 1000 RR możemy ścigać się na torze, ale równie dobrze będzie się nim podróżować. Zgodnie z zapowiedzią przedstawiamy więcej zdjęć tego motocykla.

HP4 jest właściwie gotowy do wyścigu w klasach superbike i superstock. Dlatego w standardzie ma tylko siedzenie dla kierowcy. Ale ci, którzy nie chcą podróżować sami, mogą dokupić pakiet pasażerski, który składa się z dodatkowego siedzenia i podnóżków.


REKLAMA

HP4 jest pierwszym seryjnie produkowanym motocyklem, w którym zastosowano dynamiczną kontrolę amortyzacji (DDC – Dynamic Damping Control). System ten pozwala na dostosowanie parametrów zawieszenia do konkretnej sytuacji na drodze za pomocą elektronicznych czujników i elektrycznie sterowanych zaworów regulacyjnych. Ma to zapewnić optymalne tłumienie w każdej sytuacji, a co za tym idzie – maksymalną przyczepność i bezpieczeństwo.

Już w modelu S 1000 RR wprowadzono system hamulcowy z Race ABS, dostosowując go do potrzeb sportowych. W HP4 wykorzystano doświadczenia z wyścigów i zmodyfikowano układ, szczególnie w zakresie ustawień wykorzystywanych na torach wyścigowych.


REKLAMA



REKLAMA


HP4 wyposażony jest też w system kontroli startu, który ma ułatwiać zawodnikowi uzyskanie maksymalnego momentu obrotowego w chwili ruszania, a jednocześnie zapobiegać unoszeniu przedniego koła.

KOMENTARZE


REKLAMA