W dniach 1-3 czerwca 2012 r. po raz  drugi  odbędą się Targi Pojazdów Zabytkowych  AUTO NOSTALGIA –  w Warszawie!

Po sukcesie pierwszej imprezy, która odbiła się szerokim echem w branży motoryzacyjnej, wśród miłośników i kolekcjonerów oraz w segmencie biznesowym związanym z zabytkową motoryzacją, tegoroczną edycję targów wydłużyliśmy do 3 dni.

Pierwszy dzień, piątek 1 czerwca, jest dniem branżowym –  tylko dla wystawców, dziennikarzy i zaproszonych gości. Planujemy prezentacje tematyczne, wystąpienie przedstawicieli branży motoryzacyjnej oraz bankiet integracyjny dla wszystkich. Ten dzień będzie okazją do poznania się i rozmów przedstawicieli firm, klubów, kolekcjonerów i mediów.

Na powierzchni 10 000m2 oferujemy nostalgiczną podróż w przeszłość – pełną emocji i wzruszeń, niespełnionych marzeń o kultowych pojazdach i wspomnień z dzieciństwa.Tegoroczną edycję wzbogacą swoją obecnością wystawcy z Niemiec oraz reprezentacje Automobilklubów z krajów sąsiednich.

Auto Nostalgia 2012 to obowiązkowe miejsce dla firm, które w oparciu o historię, tradycje i pozytywne emocje budują świadomość i wizerunek marki.Targi są z jednej strony doskonałą okazją do zaprezentowanie się firm motoryzacyjnych, olejowych, oponiarskich, producentów części zamiennych, warsztatów i usługodawców a z drugiej strony znakomitą szansą do zobaczenia z bliska legendarnych pojazdów i zapoznania się z coraz szerszą ofertą usług i produktów segmentu oldtimerów.

Wśród wystawców na Targach Auto Nostalgia znajdziemy:

.Koncerny samochodowe i kluby miłośników różnych marek.Firmy olejowe.Producentów i dystrybutorów części zamiennych.akcesoria i chemię kosmetyczną.Warsztaty i specjalistyczne i firmy usługowe.Automobilkluby, kluby miłośników marek.Czasopisma motoryzacyjne, literatura fachowa
Polski rynek

.Segment motoryzacji klasycznej od 10 lat rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie i jest nacechowany dużym prestiżem i emocjami. .W sezonie wiosenno-letnim w całym kraju odbywa się ok. 200 zlotów, rajdów, czy wyścigów pojazdów zabytkowych. .Aktywnie działają kluby i zrzeszenia skupione wokół poszczególnych marek..Na polskich drogach pojawiają się zabytki godne najlepszych światowych kolekcji, a  określenie „pojazd zabytkowy” wzbudza pozytywne emocje, sympatię i zrozumienie..Coraz młodsi ludzie interesują się historycznymi samochodami, szczególnie popularne stają się pojazdy z czasów PRL oraz coraz częściej importowane „youngtimery”..Wzrasta zainteresowanie koncernów samochodowych, dla których pozytywne emocje wokół modeli „kultowych” są czynnikiem pielęgnującym image marki. .Rosnący popyt na części zamienne zauważyli również ich producenci (Bosch, Mahle, Brembo, NGK) oferując produkty oryginalne lub regenerowane fabrycznie..Dynamicznie rozwija się sektor warsztatowo-usługowy. Polskie  firmy renowacji pojazdów mają coraz więcej zleceń, również z zagranicy, gdzie cieszą się dobrą renomą.

KOMENTARZE